Identification of marketing strategies influencing the perception of healthy food products and triggering consumers' purchasing decision
Miquel, Maria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària

Data: 2021
Descripció: 1 pag.
Nota: Pòster
Nota: Juny
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Ciència i Tecnologia dels Aliments [2501925]
Pla d'estudis: Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
Document: Treball final de grau
Àrea temàtica: Ciència i Tecnologia dels Aliments
Matèria: Empaquetatge ; Aliments ; Indústria i comerç ; Comportament dels consumidors ; Investigació ; Nutrició ; Hàbits alimentaris ; Màrqueting ; Aspectes psicològics



1 p, 242.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Veterinària. TFG

 Registre creat el 2021-07-19, darrera modificació el 2025-03-29



   Favorit i Compartir