Creación y planificación de un evento experiencial : OPI a la aurora boreal
Butori Perez-Leirós, Valeria
Salvat i Sangrà, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
Creació i planificació d'un esdeveniment experiencial : OPI a l'aurora boreal |
| Títol variant: |
Creation and planning of an experiential event : OPI to the Northern Lights |
| Data: |
2021 |
| Descripció: |
164 pag. |
| Resum: |
En aquest projecte de relacions públiques es desenvolupa la creació i la planificació d'un esdeveniment experiencial sobre el llançament d'una nova col·lecció d'esmalts d'ungles per a la temporada d'hivern 2021-22, de la marca nord-americana OPI. L'esdeveniment té lloc en Ivalo, Finlàndia, una de les localitzacions on és possible visualitzar les aurores boreals, fenomen natural que ha inspirat els 12 colors d'aquesta nova gamma de productes. Es tracta d'unes laques magnètiques, noves en el catàleg d'OPI, i representades per 12 microinfluencers convidades. |
| Resum: |
En este proyecto de relaciones públicas se desarrolla la creación y la planificación de un evento experiencial sobre el lanzamiento de una nueva colección de esmaltes de uñas para la temporada de invierno 2021-22, de la marca norteamericana OPI. El acontecimiento tiene lugar Ivalo, Finlandia, una de las localizaciones donde es posible visualizar las auroras boreales, fenómeno natural que ha inspirado los 12 colores de esta nueva gamma de productos. Se trata de unas lacas magnéticas, nuevas en el catálogo de OPI, y representadas por 12 microinfluencers invitadas. |
| Resum: |
This public relations project involves the creation and planning of an experiential event for the launch of a new nail polish collection for the winter season 2021-22, from the American brand OPI. The event takes place in Ivalo, Finland, one of the locations where it is possible to see the northern lights, the natural phenomenon that inspired the 12 colors of this new range of products. These are magnetic lacquers, new in the OPI catalog, and represented by 12 guest microinfluencers. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
| Document: |
Treball final de grau ; Treball de projecte |
| Matèria: |
Publicitat ;
Marques comercials ;
OPI ;
Esmalts d'ungles ;
Aurores boreals |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2021-07-26, darrera modificació el 2025-03-29