Rebranding de Elías Fotografía
Cuadros Urbano, Javier
Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Rebranding de Elías Fotografía
Títol variant: Elías Photography rebranding
Data: 2021
Descripció: 48 pag.
Resum: La fotografia analògica ha viscut un renaixement a la última dècada, gràcies a joves apassionats per l'estètica retro i el procés manual de revelatge, en un món d'immediatesa i sobreexposició a contingut audiovisual. En aquest treball veurem com el laboratori de fotografia Elías, de Castelldefels, redefineix la seva imatge de marca per adaptar-se al nou mercat de clients, especialment presents online. A més, el laboratori presentarà un nou valor afegit que respongui a les necessitats d'aquest nou perfil de client.
Resum: La fotografía analógica ha vivido un renacimiento en la última década, gracias a jóvenes apasionados por la estética retro y el proceso manual de revelado en un mundo de inmediatez y sobreexposición a contenido audiovisual. En este trabajo veremos cómo el laboratorio de fotografía Elías, de Castelldefels, redefine su imagen de marca para adaptarse al nuevo mercado de clientes, especialmente presentes online. Además, el laboratorio presentará un nuevo valor añadido que responda a las necesidades de este nuevo perfil de cliente.
Resum: Film photography has reborn in the last decade, thanks to a young public passioned about retro aesthetic and the manual process of developing, in an immediate and audiovisual-saturated world. In this project we will see how a film laboratory like Elías, in Castelldefels, redefines its brand identity to adapt to a new market of clients, mainly present online. Furthermore, the laboratory will present a new added value that responds to the demand of this new profile of client.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte
Matèria: Publicitat ; Marques comercials ; Fotografia ; Imatge de marca ; Fotografia analògica



48 p, 41.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-07-26, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir