Estrategias de comunicación digital de las ONG : análisis del uso, objetivos y beneficios en las redes sociales
Farrés Rubí, Paula
Zeler, Ileana Lis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Estratègies de comunicació digital de les ONG: anàlisi de l'ús, objectius i beneficis en les xarxes socials
Títol variant: NGO digital communication strategies: analysis of use, objectives and benefits in social networks
Data: 2021
Descripció: 58 pag.
Resum: L'objectiu d'aquest estudi és analitzar les estratègies de comunicació digital de les ONG a les xarxes socials mitjançant una enquesta realitzada als responsables de comunicació de 81 ONGD, en el qual es va estudiar l'ús que fan de les xarxes socials, els objectius que tenen i els beneficis que esperen aconseguir. Els resultats indiquen que les ONG inclouen les xarxes socials en les seves estratègies de comunicació. No obstant això, encara no estan aprofitant tots els avantatges que ofereixen les xarxes socials per connectar amb el públic.
Resum: El objetivo de este estudio es analizar las estrategias de comunicación digital de las ONG en las redes sociales mediante una encuesta realizada a los responsables de comunicación de 81 ONGD, en el que se estudió el uso que hacen de las redes sociales, los objetivos que tienen y los beneficios que esperan conseguir. Los resultados indican que las ONG incluyen las redes sociales en sus estrategias de comunicación. Sin embargo, todavía no están aprovechando todas las ventajas que ofrecen las redes sociales para conectar con el público.
Resum: The objective of this study is to analyze the digital communication strategies of NGO on social networks through a survey of the communications managers of 81 NGDO, which studied their use of social networks, the goals they have and the benefits they hope to achieve. The results indicate that NGO include social networks in their communication strategies. However, they are not yet taking advantage of all the advantages that social networks offers to connect with the public.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau ; Treball de recerca
Matèria: Publicitat ; Comunicació digital ; Xarxes socials en línia ; Organitzacions No Governamentals (ONG) ; Internet



58 p, 460.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-07-26, darrera modificació el 2025-02-04



   Favorit i Compartir