Pla de màrqueting i comunicació per a la marca de llenceria intima Flos Intimates
Gàzquez Gimenez, Marina
Hernàndez Gudiño, Naiara
Marión Mínguez, Anna
Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Plan de marketing y comunicación para la marca de lencería íntima Flos Intimates
Títol variant: Marketing and communication plan for intimate lingerie brand Flos Intimates
Data: 2021
Descripció: 145 pag.
Resum: Pla de màrqueting i comunicació per a la marca Flos Intimates. Marca de llenceria intima nascuda a Barcelona amb disseny i producció nacional. A través del projecte, duem a terme una proposta de màrqueting i comunicació per assolir els objectius fixats mitjançant diferents accions. L'estructura seguida consta de tres fases: anàlisi de la situació i investigació del mercat, pla de màrqueting i pla de comunicació.
Resum: Plan de marketing y comunicación para la marca Flos Intimates. Marca de lencería íntima nacida en Barcelona con diseño y producción nacional. A través del proyecto, llevaremos a cabo una propuesta de marketing y comunicación para alcanzar los objetivos fijados mediante diferentes acciones. La estructura seguida consta de tres fases: análisis e investigación del mercado, plan de marketing y plan de comunicación.
Resum: Marketing and communication plan for the brand Flos Intimates. Intimate lingerie brand born in Barcelona with national design and production. Through the project, we will carry out a marketing and communication proposal to achieve the objectives set through different actions. The structure followed consists of three phases: market analysis and research, marketing plan and communication plan.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte
Matèria: Publicitat ; Màrqueting ; Pla de comunicació ; Xarxes socials en línia ; Moda



145 p, 3.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-07-27, darrera modificació el 2022-11-18



   Favorit i Compartir