Nyx y Maybelline: el mundo del maquillaje en las redes sociales
Esteva Vaca, Gisela
Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Nyx i Maybelline: el món del maquillatge a les xarxes socials
Títol variant: Nyx and Maybelline: makeup world in social media
Data: 2021
Descripció: 119 pag.
Resum: Les xarxes socials han canviat el paradigma de la comunicació i les empreses han hagut d'adaptar les seves campanyes a nous escenaris. El maquillatge és una de les indústries que es mou amb èxit per xarxes socials a nivell mundial, ha aconseguit transformar la seva comunicació tradicional per arribar als Millennials i la Generació Z. En aquest estudi s'analitzarà la comunicació de dues marques punteres en el sector; Nyx, nascuda en braços de les xarxes socials, i Maybelline, que compta amb més de 100 anys de trajectòria. D'aquesta manera veurem si Maybelline ha aconseguit transformar la seva estratègia comunicativa de manera exitosa i si pot competir amb Nyx a través de les xarxes.
Resum: Las redes sociales han cambiado el paradigma de la comunicación y las empresas han tenido que adaptar sus campañas a nuevos escenarios. El maquillaje es una de las industrias que se mueve con más éxito por las redes sociales a nivel mundial, ha conseguido transformar su comunicación tradicional para llegar a los Millennials y la Generación Z. En este estudio se analizará la comunicación de dos marcas punteras en el sector; Nyx, nacida en brazos de las redes sociales, y Maybelline, que cuenta con más de 100 años de trayectoria. De esta manera, veremos si Maybelline ha logrado transformar su estrategia comunicativa con éxito y puede competir con Nyx a través de las redes.
Resum: Social networks have changed the communication paradigm and companies have had to adapt their campaigns to new scenarios. Makeup is one of the industries that moves most successfully through social networks worldwide, it has managed to transform its traditional communication to reach Millennials and Generation Z. This study will analyse the communication of two leading brands in the sector; Nyx, born in the arms of social networks, and Maybelline, who has more than 100 years of experience. In this way, we will see if Maybelline has managed to transform its communication strategy successfully and can compete with Nyx through the networks.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball final de grau ; Treball de recerca
Matèria: Periodisme ; Marques comercials ; Publicitat ; Xarxes socials en línia ; Maquillatge ; Nyx ; Maybelline ; Instagram



119 p, 12.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-09-06, darrera modificació el 2025-01-29



   Favorit i Compartir