Recerca Avançada [42230]
López Sintas, Jordi
Lamberti, Giuseppe
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Advanced Research
Títol variant: Investigación Avanzada
Data: 2021-22
Resum: La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. Sòberden tant els mètodes qualitatives com el quantitatius i s'aborden els avanços metodològics resultat de les noves tecnologies. Tot això estarà emmarcat en uns treballs pràctics. Per la manipulació de dades i la seva anàlisi s'utilitzarà un entorn d'anàlisi de dades obert, gratuït i de lliure accés (programari R) amd diferents interficies gràfiques (Rstudio i Exploratory. io) que permetrà realitzar l'anàlisi de les dades disponibles per a la problemàtica plantejada. Per tant, aquesta part del mòdul serà eminentment pràctica i es durà a terme a l'aula d'informàtica.
Resum: Marketing decision making is increasingly complex and requires greater knowledge of consumer behavior, both to understand its behavior and to predict it (marketing strategy). This module will deepen in the indispensable tools for a reliable and valid information collection as well as methods for its analysis to support a better decision-making in marketing based in data. We will look at both qualitative and quantitative methods and address the methodological advances resulting from new technologies. All this will be framed in practical works. For data manipulation and analysis, an open, free and open access data analysis environment (R software) and different graphical interfaces (Rstudio and Exploratory. io) will be used to analyze the data available for the problem posed. Therefore, this part of the module will be eminently practical and will be carried out in the computer room.
Resum: La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. Sòberden tanto los métodos cualitativos como el cuantitativos y se abordan los avances metodológicos resultado de las nuevas tecnologías. Todo ello estará enmarcado en unos trabajos prácticos. Para la manipulación de datos y su análisis se utilizará un entorno de análisis de datos abierto, gratuito y de libre acceso (software R) amd diferentes interfaces gráficas (Rstudioy Exploratory. io) que permitirá realizar el análisis de los datos disponibles para la problemática planteada. Por lo tanto, esta parte del módulo será eminentemente práctica y se llevará a cabo en el aula de informática.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Màrqueting [4313148]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
8 p, 112.3 KB

Anglès
8 p, 111.7 KB

Castellà
7 p, 113.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-09-10, darrera modificació el 2023-01-21



   Favorit i Compartir