Educació i Societat [43839]
Farrés Juste, Oriol
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Título variante: Education and Society
Título variante: Educación y Sociedad
Fecha: 2021-22
Resumen: L'educació como a propedèutica d'una societat democràtica i participativa, en la qual la filosofia és entesa com una experiència significativa d'anàlisi, reflexió i diàleg. La filosofia com a ontologia del present i com a instrument per problematitzar les complexes relacions entre el saber i el poder que configuren la societat contemporània.
Resumen: Education as a requisit of a democratic and participatory society, in which philosophy is understood as a significant experience of analysis, reflection and dialogue. Philosophy as an ontology of the present and as an instrument to problematize the complex relationships between knowledge and power in our contemporary society.
Resumen: La educación como propedéutica de una sociedad democrática y participativa, en la que la filosofía es entendida como una experiencia significativa de análisis, reflexión y diálogo. La filosofía como ontología del presente y como instrumento para problematizar las complejas relaciones entre el saber y el poder que configuran la sociedad contemporánea.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Filosofia Aplicada [4316227]
Plan de estudios: Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1372] ; Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 102.6 KB

Anglès
4 p, 101.6 KB

Castellà
4 p, 102.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2021-09-10, última modificación el 2023-01-21



   Favorit i Compartir