![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Llengua Francesa |
Títol variant: | French Language |
Títol variant: | Lengua Francesa |
Data: | 2021-22 |
Resum: | En acabar aquesta assignatura els/les aprenents podran: Conèixer el CECRL Conèixer i identificar els principals actes de parla utilitzats en documents d'àmbit educatiu. Analitzar el seu ús del francès com a eina per ensenyar i aprendre. Desenvolupar la seva competència comunicativa en francès acadèmic tant a l'oral com a l'escrit. |
Resum: | Upon completion of this course, participants will be able to: To know CECRL To know and identify the main speech acts used in educational documents. Analyse their use of French as a tool for teaching and learning. To develop their communicative competence in academic French both orally and in writing. |
Resum: | Al completar esta asignatura los/las aprendices serán capaces de: Conocer el CECR Conocer e identificar los principales actos de habla utilizados en documentos de ámbito educativo. Analizar su uso del francés como herramienta para enseñar y aprender. Desarrollar su competencia comunicativa en francés académico tanto al oral como el escrito. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, anglès, castellà |
Titulació: | Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4310486] |
Pla d'estudis: | Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 5 p, 128.2 KB |
Anglès 5 p, 127.8 KB |
Castellà 5 p, 128.4 KB |