Proposta per a la creació d'una Xarxa Ciclable al municipi de Calonge i Sant Antoni
Rosell Artiz, Àlex
Coll Pujol, Francesc, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2021
Descripció: 16 pag.
Resum: La mobilitat actual ens aboca cada vegada més, cap a una mobilitat més sostenible. És per aquest motiu que cada vegada més alternatives estàn sortint per a l'ús del vehicle privat. En aquest treball l'eix central serà la bicicleta sobre la qual es farà l'estudi per tal de mirar d'integrar aquest sistema de mobilitat a l'entramat actual del municipi. En aquest estudi es pretén potenciar els desplaçaments de connexió amb la millora, adaptació i creació de nous itineraris que permeten recórrer el.
Resum: municipi tant per desplaçar-se a la feina, com per apropar-se a pàrquings o estacions on poder agafar altres modes de transports motoritzats que han de poder permetre recórrer distàncies més grans. Per tal de dur a terme un estudi profund de la situació actual he dividit aquest estudi en tres blocs diferenciats clarament, primer s'estudia la distribució de la població sobre el territori i s'analitza la relació entre els territoris del municipi, un cop s'han extret les idees clares, es procedeix a dissenyar el recorregut de la xarxa ciclable que recorrerà tot el municipi. Finalment d'una forma més breu s'expliquen les aplicacions tecnològiques que es podrien aplicar, possibles ampliacions del mateix projecte i millores de sostenibilitat aplicables.
Resum: Today's mobility is leading us to a more sustainable mobility. That's why more and more alternatives are coming out for private vehicle use. In this paper, the central axis will be the bicycle on which the study will be carried out in order to try to integrate this mobility system into the current network of the municipality. This study aims to promote connecting trips with the improvement, adaptation and creation of new itineraries that allow you to travel around the town both to get to work, and to get closer to parking lots or stations where you can take other modes of motorized transport such vehicles, bus that must be able to cover greater distances. In order to carry out an in-depth study of the current situation I have divided this study into three clearly differentiated blocks, first studying the distribution of the population over the territory and analyzing the relationship between the territories of the municipality, once I have extracted the clear ideas, it is proceeded to design the route of the greenway that will cross all the municipality. Finally, a more brief explanation of the technological applications that could be applied, possible extensions of the same project and applicable sustainability improvements.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [2503743]
Pla d'estudis: Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
Document: Treball final de grau
Matèria: Mobilitat ; Sostenibilitat ; Bicicleta ; Xarxa ciclable ; Desplaçament ; Transport Privat ; Transport Públic ; Book Town ; Distribució Poblacional ; Mobility ; Sustainability ; Bicycle ; Greenway ; Travel ; Private Transport ; Public Transport ; Population Distribution



16 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2022-01-12, darrera modificació el 2023-09-30



   Favorit i Compartir