Google Scholar: cites
Un'esperienza didattica di espressione orale basata sul task approach
Presotto, Marco
Vilagrasa, Albert

Data: 1998
Resum: This paper aims to present a language teaching/learning experience on the task-based approach, for Erasmus exchange students of Italian as FL. This experiment acts as a stimulus towards language learning by providing the means whereby foreign language students may cover their most immediate contextual/cultural gaps. The paper presents the general steps followed, in order to confirm the potential of tasks with regard to modern language teaching/learning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Italià
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Quaderns d'Italià, N. 3 (1998) , p. 39-46, ISSN 2014-8828

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/QuadernsItalia/article/view/26204
Adreça original: https://revistes.uab.cat/quadernsitalia/article/view/v3-presotto-vilagrassa
DOI: 10.5565/rev/qdi.404


8 p, 35.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Quaderns d'italià
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-10-29



   Favorit i Compartir