Una nova manera de mirar la Pedagogia Social
Úcar, Xavier

Publicació: Barcelona : Col·legi de Pedagogs de Catalunya, 2012
Resum: Si es pensa la pedagogia social com un objecte híbrid, interdisciplinari, interprofessional, complex, obert, dinàmic, canviant, viu i extraordinàriament versàtil, el que era vist com a dèficits pot convertir-se en fortaleses i possibilitats. Així som les persones i les comunitats; així és i funciona allò social; així és com ha de ser una pedagogia que pretengui ser social.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada

Adreça original: https://www.pedagogs.cat/reg.asp?visigual=s&id=1170&i=ca


4 p, 210.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2022-02-05, darrera modificació el 2024-11-17



   Favorit i Compartir