Título variante: |
Methodology for teaching Journalistic writing in the Journalism degree at UAB |
Título variante: |
Metodologia per l'ensenyament de la Escriptura en premsa en el Grau de Periodisme de la UAB |
Fecha: |
2012 |
Resumen: |
Este artículo analiza la experiencia educativa en la asignatura de UAB, tras dos cursos de implantación de la misma. Pretende, por un lado, abordar la perspectiva del docente, y, por otro, a través de una encuesta entre el alumnado, conocer también su punto de vista sobre el modo de impartir una materia, que es su primera aproximación al lenguaje periodístico. |
Resumen: |
This article analyses the educational experience in the subject Journalistic Writing of the Journalism degree, at the Faculty of UAB, after two years of implementing it. The paper aims, in one hand, to consider the teacher's perspective and, on the other hand, through a survey, also know the views of the students about the teaching of this subject, which is their first approach to journalistic language. |
Resumen: |
Aquest article analitza l'experiència educativa en l'assignatura d'Escriptura en Premsa del Grau de Periodisme, a la Facultat de UAB, desprès de dos anys de la seva implantació. Pretén, per una banda, abordar la perspectiva del docent, i, per un altre, mitjançant una enquesta al alumnat, conèixer també el seu punt de vista, sobre tot de la manera d'impartir una matèria, que és la seva primera aproximació al llenguatge periodístic. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Article ; Versió publicada |
Materia: |
Periodismo ;
Redacción periodística ;
Docencia ;
Enseñanza y aprendizaje ;
Journalism ;
Journalistic writing ;
Teaching ;
Education and learning ;
Periodisme ;
Redacció periodística ;
Docència ;
Ensenyament i aprenentatge |
Publicado en: |
@tic. revista d'innovació educativa, Núm. 9 (2012) , p. 140-146, ISSN 1989-3477 |