La construcción de la identidad andaluza percibida y proyectada como reclamo turístico : los libros de viaje y las guías turísticas del siglo XX (1920-1970)
Hijano del Río, Manuel
Martín Zúñiga, Francisco

Data: 2007
Resum: El objetivo de este artículo es descubrir cuál es la imagen percibida y proyectada a través de las guías turísticas publicadas a lo largo del siglo XX. Igualmente, pretendemos analizar la posible evolución de la misma con la selección de una muestra significativa de estas guías editadas entre 1920 y 1970.
Resum: L'objectiu d'aquest article és descobrir quina és la imatge percebuda i projectada a través de les guies turístiques publicades al segle XX. Així mateix també pretenem analitzar la possible evolució d'aquesta imatge a través de la selecció d'una mostra significativa de les guies editades entre els anys 1920 i 1970.
Resum: The article focus on the image perceived and projected through the tourist guides published along the 20th century. Likewise, we analyze the possible evolution of this image with the selection of a significant sample of these guides published between 1920 and 1970.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Identidad andaluza ; Guías turísticas ; Imagen de Andalucía ; Identitat andalusa ; Guíes turístiques ; Imatge d'Andalucía ; Andalusian identity ; Tourist guides ; Andalusian Image
Publicat a: HMiC, N. 5 (2007) p. 95-108, ISSN 1696-4403

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/HMiC/article/view/87287


14 p, 83.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2008-05-06, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir