Open Questionnaire and Multiple Choice Questionnaire Validated Psicometrally
Gorgorió Solà, Núria ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Albarracín Gordo, Lluís ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Rojas, Francisco ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Pontificia Universidad Católica de Chile)
Chandia, Eugenio ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universidad de Concepción)
Ubilla, Francisca M. ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2022 |
Resum: |
These new assessment instruments were developed within the framework of the projects "Study of the Requirements for Admission to Primary Education Teacher Degrees from the Perspective of Mathematical Knowledge" (EDU2017-82427-R) and "International Validation of Instruments for the Characterization of the School Mathematical Knowledge of Future Teachers of Mathematics in Primary Education" (INTERDISCIPLINA II180001). |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. ![Creative Commons](/img/licenses/by.ico) |
Llengua: |
Anglès |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics >
Recursos docents
Registre creat el 2022-03-17, darrera modificació el 2023-04-28