|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > L'aprenentatge informal del professorat en els centres educatius catalans |
| Títol variant: | El aprendizaje informal del profesorado en los centros educativos catalanes |
| Data: | 2022 |
| Resum: | Un estudi realitzat en el marc d'una tesi doctoral ha permès conèixer com el professorat aprèn informalment en els centres educatius catalans. Els resultats de l'estudi mostren de qui i/o amb qui aprenen informalment els docents, quines activitats porten a terme per aprendre informalment i quins factors condicionen la participació dels docents en aquestes activitats. |
| Resum: | Un estudio realizado en el marco de una tesis doctoral ha permitido conocer cómo el profesorado aprende informalmente en los centros educativos catalanes. Los resultados del estudio muestran de quién y/o con quién aprenden informalmente los docentes, qué actividades llevan a cabo para aprender informalmente y qué factores condicionan la participación de los docentes en estas actividades. |
| Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. |
| Llengua: | Català i Castellà |
| Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
| Publicat a: | UAB divulga, Abril 2022, ISSN 2014-6388 |
Català 3 p, 702.1 KB |
Español 3 p, 722.3 KB |