Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques [103132]
Roca Correa, David
Badajoz Dávila, David
Vinyals Mirabent, Sara
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Applied Statistics in Advertising and Public Relations
Títol variant: Estadística Aplicada a la Publicidad y las Relaciones Públicas
Data: 2022-23
Resum: Objectius generals - Og1. Que perdis la por a l'estadística - Og2. Que agafis confiança per demanar-li una cita - Og3. Que siguis capaç de realitzar tot un experiment aplicat al camp de la publicitat i les relacions públiques. - Og4. Que pensis en futur un TFG experimental Objectius específics - Oe1. Dotar l'alumnat de les tècniques i instruments estadístics bàsics de tractament, recollida, anàlisi i presentació de dades - Oe2. Comprendre l'ús, les possibilitats i els límits de l'estadística com a eina per a l'anàlisi de dades. - Oe3. Promoure la capacitat d'interpretar els informes estadístics derivats d'una recerca. - Oe4. Conèixer el programa Jamovi i la seva aplicació a la investigació publicitària i de les relacions públiques.
Resum: General Objectives - Og1. Losing the fear of statistics - Og2. Gain confidence to ask for an appointment - Og3. Be able to perform a whole experiment applied in the field of advertising and public relations. - Og4. To be able to think in the future in an experimental TFG. Specific objectives - Oe1. To provide students with the basic statistical techniques and tools for the treatment, collection, analysis and presentation of data. - Oe2. To know the use, possibilities and limits of statistics as a tool for data analysis. - Oe3. Promote the ability to interpret statistical reports derived from an investigation. - Oe4. To know the Jamovi program and its application in advertising and public relations research.
Resum: Objetivos generales - Og1. Que pierdas el miedo a la estadística - Og2. Que cojas confianza para pedirle una cita - Og3. Que seas capaz de realizar todo un experimento aplicado en el campo de la publicidad y las relaciones públicas. - Og4. Que pienses en futuro un *TFG experimental Objetivos específicos - Oe1. Dotar el alumnado de las técnicas e instrumentos estadísticos básicos de tratamiento, recogida, análisis y presentación de datos - Oe2. Comprender el uso, las posibilidades y los límites de la estadística como herramienta para el análisis de datos. - Oe3. Promover la capacidad de interpretar los informes estadísticos derivados de una investigación. - Oe4. Conocer el programa *Jamovi y su aplicación en la investigación publicitaria y de las relaciones públicas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 108.1 KB

Anglès
7 p, 107.7 KB

Castellà
7 p, 107.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-01, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir