Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828]
Gassull Bustamante, Cecilia
Carrillo, Carmen (Carrillo Aguilera)
Rey Garegnani, Mauricio
Ortin Lozano, Ruth
González Martín, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Título variante: Educational Strategies and Resources for Music Teachers
Título variante: Estrategias y Recursos Educativos para el Profesorado de Música
Fecha: 2022-23
Resumen: Aprofundir sobre la pràctica docent en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: la didàctica, les TIC i la veu. Analitzar cada un dels àmbits en relació al currículum i a la formació del professorat. Conèixer i aprendre estratègies, metodologies i recursos didàctics dels àmbits citats. Conèixer diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la tasca docent. Conèixer i elaborar materials didàctics per a l'ensenyament-aprenentatge de la música. Conèixer el plantejament de la didàctica de l'audició a l'aula a través d'un repertori de música contemporània i músiques del món. Analitzar diversos recursos d'educació musical a partir de la utilització de les TIC. Conèixer i aplicar les TIC en el desenvolupament de recursos multimèdia i el tractament i obtenció de 1 Conèixer i aplicar les TIC en el desenvolupament de recursos multimèdia i el tractament i obtenció de dades. Conèixer i aplicar les TIC per a la creació musical a l'aula. Conscienciar i conèixer la funció de la veu com a eina de comunicació en la pràctica docent. Analitzar les característiques d'una bona actitud corporal en una fonació eficient i sana. Conèixer i aprendre recursos per a una emissió i projecció de la veu sese esforç, tant cantada com parlada.
Resumen: Deepening on teaching practice in different fundamental areas of musical education: didactics, ICT and voice. Analyze each area in relation to the curriculum and teacher training. Understand and learn strategies, methodologies and didactic resources in the aforementioned areas. To know different theories and conceptions of learning as a tool for the analysis and reflection of the teaching task. Know and elaborate teaching materials for teaching-learning music. Understand the approach of the didactics of listening to the classroom through a repertoire of contemporary music and world music. Analyze various music education resources based on the use of ICT. Know and apply ICT in the development of multimedia resources and the processing and obtaining of data. Know and apply ICTs for musical creation in the classroom. Awareness and know the role of the voice as a communication tool in teaching practice. Analyze the characteristics of a good body attitude in an efficient and healthy phonation. Knowing and learning resources for a broadcast and projection of the voice will make an effort, both 1 Knowing and learning resources for a broadcast and projection of the voice will make an effort, both sung and spoken.
Resumen: Profundizar sobre la práctica docente en diferentes ámbitos fundamentales de la educación musical: la audición, las TIC Y la voz. Analizar cada uno de los ámbitos en relación al currículo y la formación del profesorado. Conocer y aprender estrategias y recursos didácticos de los ámbitos citados. Conocer el planteamiento de la didáctica de la audición en el aula a través de un repertorio de música 1 Conocer el planteamiento de la didáctica de la audición en el aula a través de un repertorio de música contemporánea y músicas del mundo. Analizar diversos recursos de educación musical a partir de la utilización de las TIC. Conocer y aplicar las TIC en el desarrollo de recursos multimedia y el tratamiento y obtención de datos. Conocer y aplicar las TIC epara la creación musical en el aula ▪ Concienciar y conocer la función de la voz como herramienta de comunicación en la práctica docente. Analizar las características de una buena actitud corporal en una fonación eficiente y sana.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [4312637]
Plan de estudios: Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 118.2 KB

Anglès
7 p, 116.7 KB

Castellà
7 p, 119.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2022-07-01, última modificación el 2023-09-17



   Favorit i Compartir