Educació Corporal i Psicomotriu als Centres d'Educació Infantil II [105049]
Nieva, Carolina
Martinez Minguez, Lurdes
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Corporal and Psychomotor Education in Early Childhood Centres II
Título variante: Educación Corporal y Psicomotriz en los Centros de Educación Infantil II
Fecha: 2022-23
Resumen: Aquesta assignatura de 4r. curs es complementa amb la de Educació Corporal i Psicomotriu I, de 3r. curs, i l'assignatura de "Joc i Moviment" de 4t curs. Objectiu General: Proporcionar als futurs mestres d'Educació Infantil les eines necessàries per impartir l'Educació Psicomotriu en el marc de la institució escolar. Objectius específics: Valorar el cos del mestre i el de l'infant com a mitjà d'expressió, aprenentatge i desenvolupament. Identificar el marc teòric de l'educació psicomotriu a l'etapa de 0 a 6 anys. Indagar en l'observació i anàlisi de les conductes psicomotrius dels infants. Analitzar diferents propostes pràctiques de l'educació psicomotriu en l'àmbit escolar. Desenvolupar propostes d'intervenció, així com estratègies i recursos de la pràctica psicomotriu. Establir un sistema d'actituds com a educador/a que s'ajusti a les necessitats dels infants. Reflexionar sobre el paper de l'educació psicomotriu en el marc general de l'escola.
Resumen: This 4th year subject is complemented by the one on "Body and Psychomotor Education I" (3rd year) and the subject "Game and movement" (4th year). Aim goal: To provide future teachers of Early Childhood Education with the necessary tools to teach Psychomotor Education within the framework of the school institution. Specific objectives: Value the body of the teacher and the child as a means of expression, learning and development. Identify the theoretical framework of psychomotor education in the stage of 0 to 6 years. Investigate the observation and analysis of children's psychomotor behavior. Analyze different practical proposals of psychomotor education in the school environment. Develop intervention proposals, as well as strategies and resources of psychomotor practice. Establish a system of attitudes as an teacher that adapts the needs of children. Reflect on the role of psychomotor education in the general framework of the school.
Resumen: Esta asignatura de 4º. curso se complementa con la de Educación Corporal y Psicomotriz I, de 3º curso y l'asignatura de "Juego y Movimento" de 4º curso. Objetivo General: Proporcionar a las futuras maestras y maestros de Educación Infantil las herramientas necesarias para impartir la Educación Psicomotriz en el marco de la institución escolar. Objetivos específicos: Valorar el cuerpo del maestro y el del niño como medio de expresión, aprendizaje y desarrollo. Identificar el marco teórico de la educación psicomotriz en la etapa de 0 a 6 años. Indagar en la observación y análisis de las conductas psicomotrices de los niños. Analizar diferentes propuestas prácticas de la educación psicomotriz en el ámbito escolar. Desarrollar propuestas de intervención, así como estrategias y recursos de la práctica psicomotriz. Establecer un sistema de actitudes como educador / a que se ajuste a las necesidades de los niños. Reflexionar sobre el papel de la educación psicomotriz en el marco general de la escuela.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Educació Infantil [2500797]
Plan de estudios: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] ; Grau en Educació Infantil [847]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
9 p, 125.9 KB

Anglès
9 p, 124.8 KB

Castellà
9 p, 124.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2022-07-15, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir