Màrqueting i Direcció d'Esdeveniments [43076]
Aguar Martínez, María José
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Títol variant: Events Marketing and Management
Títol variant: Marketing y Dirección de Eventos
Data: 2022-23
Resum: 1. Aprofundir en els conceptes i eines bàsiques de màrqueting aplicades a l'organització d'esdeveniments 2. Analitzar els esdeveniments com a eines de màrqueting i comunicació 3. Conèixer i aplicar les eines de gestió econòmica en els esdeveniments 4. Saber elaborar pressupostos, cotització, tancament i fer balanç d'un esdeveniment 5. Conèixer les cobertures per responsabilitat civil, contingències i accidents vinculats a la celebració dels esdeveniments 6. Analitzar i conèixer el paper del patrocini, l'estructura d'un pla de patrocini i les seves consideracions legals 7. - Conèixer les eines d'anàlisis i aplicació del Retorn de la Inversió en un esdeveniment.
Resum: 1. Delve into the concepts and basic marketing tools applied to the organization of events 2. Analyze events as marketing and communication tools 3. Learn and apply the tools of economic management of events 4. Learn to prepare budgets, closing and balance of an event 5 Learn about civil liability coverage, contingencies and accidents related to the celebration of events 6. Analyze and learn about the role of sponsorship, the structure of a sponsorship plan and its legal considerations 7. - Learn the tools of analysis and application of the Return on Investment of an event.
Resum: 1. Profundizar en los conceptos y herramientas básicas de marketing aplicadas a la organización de eventos 2. Analizar los acontecimientos como herramientas de marketing y comunicación 3. Conocer y aplicar las herramientas de gestión económica en los eventos 4. Saber elaborar presupuestos, cotización, cierre y hacer balance de un evento 5. Conocer las coberturas por responsabilidad civil, contingencias y accidentes vinculados a la celebración de los eventos 6. Analizar y conocer el papel del patrocinio, la estructura de un plan de patrocinio y sus consideraciones legales 7. - Conocer las herramientas de análisis y aplicación del Retorno de la Inversión en un evento.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments [4313799]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments [1193]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 104.9 KB

Anglès
4 p, 104.3 KB

Castellà
5 p, 105.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-15, darrera modificació el 2024-03-05



   Favorit i Compartir