Aula de programació interactiva
Pipoyan Paronyan, Arman
Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Interactive classroom for programming
Títol variant: Aula de programación interactiva
Data: 2022
Resum: L'objectiu d'aquest projecte és augmentar les funcionalitats d'una eina de suport docent integrant diferents tecnologies existents com GitHub, Jupyter o Moodle i afegir altres funcionalitats que no requereixen mòduls externs. El resultat obtingut és una eina desplegada a un servidor del centre que permet als docents crear problemes i monitorar les solucions que van donant els estudiants durant les sessions de classe, amb la possibilitat d'interactuar amb ells de manera online modificant el seu codi. Tot això amb la possibilitat d'utilitzar GitHub per indicar arxius inicials d'un problema, per afegir fitxers mentre s'està resolent un exercici o per guardar el progrés a un repositori privat.
Resum: The goal of this project is to increase the functionalities of a teaching support tool by integrating different existing technologies such as GitHub, Jupyter or Moodle and adding other functionalities that do not require external modules. The result obtained is a tool deployed on a server at the center that allows teachers to create problems and monitor the solutions given by students during class sessions, with the possibility of interacting with them online by modifying their code. All of this with the possibility of using GitHub to indicate initial problem files, to add files while solving an exercise or to save the progress in a private repository.
Resum: El objetivo de este proyecto es aumentar las funcionalidades de una herramienta de apoyo docente integrando diferentes tecnologías existentes como GitHub, Jupyter o Moodle y añadir otras funcionalidades que no requieren módulos externos. El resultado obtenido es una herramienta desplegada a un servidor del centro que permite a los docentes crear problemas y monitorizar las soluciones que van dando los estudiantes durante las sesiones de clase, con la posibilidad de interactuar con ellos de manera en línea modificando su código. Todo esto con la posibilidad de utilizar GitHub para indicar archivos iniciales de un problema, para añadir ficheros mientras se está resolviendo un ejercicio o para guardar el progreso a un repositorio privado.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Eina de suport docent ; Programació online ; Docència online ; Desenvolupament de software ; Herramienta de apoyo docente ; Programación en línea ; Docencia en línea ; Desarrollo de software ; Teaching support tool ; Online programming ; Online teaching ; Software development



12 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2022-07-21, darrera modificació el 2025-07-20



   Favorit i Compartir