Creació d'una aplicació per a l'aprenentatge dels ideogrames japonesos
Argenté Ponsà, Roger
Roca i Marvà, Francesc Xavier, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
| Títol variant: |
Creation of an application for learning Japanese ideograms |
| Títol variant: |
Creación de una aplicación para el aprendizaje de los ideogramas japoneses |
| Data: |
2022 |
| Resum: |
En aquest document es presenta el desenvolupament realitzat per a la creació d'una aplicació per a navegadors web i que per tant, es podrà utilitzar tant en plataformes mòbils com a ordinadors. Aquesta aplicació té com a objectiu donar una mà als usuaris que estiguin aprenent japonès obtenint una eina que els motivi, ajudi i garantitzi l'aprenentatge del japonés a partir dels seus ideogrames i que a partir d'aquesta base els usuaris puguin anar aprofondint més en la llengua. Normalment, la quantitat de ideogrames que té el japonès sol espantar a la gent que el vol aprendre, és per això que aquesta aplicació ha creat diverses formes d'aprendre a partir de jocs bàsics de trivia. L'usuari també serà capaç d'anar resseguint el seu aprenentatge a partir de les moltes eines que ofereix l'aplicació i centrar-se en aquelles que li resultin més farragoses. L'aplicació intenta ser senzilla, amigable i intuïtiva per a facilitar el seu ús, també incorpora ajuts per a qui ho necessiti. |
| Resum: |
This document outlines the development of a web browser application that can be used on both mobile and computer platforms. This application aims to help users who are learning Japanese by obtaining a tool that motivates them, helps and guarantees the learning of Japanese from their ideograms and that from this base users can go deeper into the language. Usually, the amount of ideograms that Japanese has usually frightens people who want to learn it, which is why this application has created various ways to learn from basic trivia games. The user will also be able to follow their learning from the many tools offered by the application and focus on the ones that are most cumbersome. The application tries to be simple, friendly and intuitive to make it easier to use, it also includes help for those who need it. |
| Resum: |
En este documento se presenta el desarrollo realizado para la creación de una aplicación para navegadores web y que por tanto, se podrá utilizar tanto en plataformas móviles como ordenadores. Esta aplicación tiene como objetivo dar una mano a los usuarios que estén aprendiendo japonés obteniendo una herramienta que les motive, ayude y garantice el aprendizaje del japonés a partir de sus ideogramas y que a partir de esta base los usuarios puedan ir profundizando más en la lengua. Normalmente, la cantidad de ideogramas que tiene el japonés suele asustar a la gente que quiere aprenderlo, es por eso que esta aplicación ha creado diversas formas de aprender a partir de juegos básicos de trivia. El usuario también será capaz de ir siguiendo su aprendizaje a partir de las muchas herramientas que ofrece la aplicación y centrarse en aquellas que le resulten más farragosas. La aplicación intenta ser sencilla, amigable e intuitiva para facilitar su uso, también incorpora ayudas para quien lo necesite. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Enginyeria Informàtica [2502441] |
| Pla d'estudis: |
Enginyeria Informàtica [958] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Àrea temàtica: |
Menció Enginyeria del Software |
| Matèria: |
Ideograma ;
Hiragana ;
Katakana ;
Kanji ;
Romaji ;
Ideogram |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Escola d'Enginyeria. TFG
Registre creat el 2022-07-21, darrera modificació el 2025-07-20