Processos 4. Comunicació, Cultura i Clima Organitzacional [43169]
Pallarès Parejo, Susana
Fernandez Llano, Cesar Luis
Menoyo Vilalta, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Título variante: Processes 4. Communication, Culture and Organisational Climate
Título variante: Procesos 4. Comunicación, Cultura y Clima Organizacional
Fecha: 2022-23
Resumen: El mòdul ofereix una introducció detallada a tres temes de gran rellevància en la vida de les organitzacions com ho són la comunicació, la cultura i el clima. Es tracta d'una introducció que contempla tant els aspectes conceptuals com els de caràcter aplicat. En finalitzar el curs, l'estudiant serà capaç de: • Argumentar la rellevància de la comunicació, el clima i la cultura com a fenòmens transversals a tots els aspectes de la vida d'una organització. • Identificar les dimensions, components, tipologies i nivells d'anàlisi crucials per a una comunicació efectiva. • Construir explicacions sobre problemes i oportunitats d'una organització, a partir d'una visió integradora que tingui en compte l'especificitat i les connexions entre clima, cultura i comunicació. • Dissenyar mètodes per a l'estudi, avaluació i diagnòstic d'aspectes culturals, de comunicació i de clima en les organitzacions.
Resumen: Objectives and contextualisation This module offers a detailed introduction to three very significant issues in the life of organisations: communication, culture and atmosphere. It is an introduction that includes both conceptual aspects as well as those which can be applied. Upon completion of the course the student will be able to: Reason on the significance of communication, the atmosphere and culture as transversal issues affecting all aspects of the life of an organisation. Identify the dimensions, components, types and levels of analysis which are essential for effective communication. Provide explanations on problems and opportunities of an organisation, based on a comprehensive vision which takes into account the specificity and the connection between the atmosphere, culture and communication. Design methods for the study, evaluation and diagnosis of cultural, communication and atmosphere related aspects in organisations. 1.
Resumen: El módulo ofrece una introducción detallada a tres temas de gran relevancia en la vida de las organizaciones como son la comunicación, la cultura y el clima. Se trata de una introducción que contempla tanto los aspectos conceptuales como los de carácter aplicado. Al finalizar el curso, el estudiante será capaz de: Argumentar la relevancia de la comunicación, el clima y la cultura como fenómenos transversales a todos los aspectos de la vida de una organización. Identificar las dimensiones, componentes, tipologías y niveles de análisis cruciales para una comunicación efectiva. Construir explicaciones sobre problemas y oportunidades de una organización, a partir de una visión integradora que tome en cuenta la especificidad y las conexiones entre clima, cultura y comunicación. Diseñar métodos para el estudio, evaluación y diagnóstico de aspectos culturales, de comunicación y de clima en las organizaciones. 1.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [4313788]
Plan de estudios: Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.2 KB

Anglès
6 p, 106.8 KB

Castellà
6 p, 107.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2022-07-22, última modificación el 2023-06-26



   Favorit i Compartir