Música, fans y redes sociales : estrategias promocionales de los álbumes BE y folklore en Twitter
González Franco, Clara
Ribas Alcántara, Maria
Marca Francés, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Música, fans i xarxes socials : estratègies promocionals dels álbums BE i folklore a Twitter
Títol variant: Music, fans and social media : promotional strategies of the albums BE and folklore on Twitter
Data: 2022
Descripció: 233 pag.
Resum: La popularitat de les xarxes socials entre el públic general ha provocat que una gran varietat de sectors es mobilitzin en aquests espais virtuals i facin ús d'ells per a anunciar productes i serveis. En la present investigació s'han analitzat les diferents tècniques i estratègies promocionals oficials que s'han dut a terme en la xarxa social Twitter per a promocionar els àlbums BE, del grup sud-coreà BTS i folklore, de l'estatunidenca Taylor Swift, publicats el 2020. Així mateix, s'ha analitzat la promoció no oficial realitzada pels seguidors d'aquests artistes en els seus comptes fan.
Resum: La popularidad de las redes sociales entre el público general ha provocado que una gran variedad de sectores se movilicen en estos espacios virtuales y hagan uso de ellos para anunciar productos y servicios. En la presente investigación se han analizado las distintas técnicas y estrategias promocionales oficiales que se han llevado a cabo en la red social Twitter para promocionar los álbumes BE, del grupo surcoreano BTS y folklore, de la estadounidense Taylor Swift, publicados en 2020. A su vez, se ha analizado la promoción no oficial realizada por los seguidores de dichos artistas en sus cuentas fan.
Resum: The popularity of social media among the general public has caused a wide variety of sectors to take part in these platforms and use them to advertise products and services. This study shows an analysis of the different official promotional techniques and strategies carried out on Twitter to promote the albums BE, by the South Korean group BTS, and folklore, by the American singer Taylor Swift, both published in 2020. At the same time, the results obtained were compared to the unofficial promotion carried out by the followers of these artists in their fan accounts.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Document: Treball final de grau
Matèria: Comunicació audiovisual ; Xarxes socials en línia ; Màrqueting ; Folklore ; Swift, Taylor ; Twitter



233 p, 4.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-11, darrera modificació el 2025-04-10



   Favorit i Compartir