Ressenyes
Morales Morante, Fernando 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Data: |
2008 |
Resum: |
Index de les obres ressenyades: Norminanda MONTOYA VILAR, La influencia de la publicidad audiovisual en los niños. Estudios y métodos de investigación. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 36 (2008) p. 241-243, ISSN 2340-5236 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Analisi/article/view/94537
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)Articles >
Articles publicats >
AnàlisiArticles >
Articles de recercaArticles >
Ressenyes
Registre creat el 2008-06-06, darrera modificació el 2022-03-06