Psicología del inversor y redes sociales en el mercado de las criptomonedas
Fernández Arrebola, Gerard
Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Psicologia de l'inversor i xarxes socials al mercat de les criptomonedes
Títol variant: Investor psychology and social networks in the market of cryptocurrencies
Data: 2022
Descripció: 108 pag.
Resum: Aquest treball d'investigació busca conèixer que ha fet del mercat de les criptomonedes un dels més atractius per a inversors no professionals i com Internet, les xarxes socials i els seus algoritmes poden influir en el pensament dels inversors sobre aquest tipus de productes financers.
Resum: Este trabajo de investigación busca conocer que ha hecho del mercado de las criptomonedas uno de los más atractivos para inversores no profesionales y cómo Internet, las redes sociales y sus algoritmos pueden influir en el pensamiento de los inversores sobre este tipo de productos financieros.
Resum: This research work seeks to find out what has made the cryptocurrency market one of the most attractive for non-professional investors and how the Internet, social networks and their algorithms can influence investors' thinking about this type of financial product.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Criptomonedes ; Xarxes socials ; Inversors



108 p, 15.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-25, darrera modificació el 2025-03-17



   Favorit i Compartir