Pangea Concept : la revolución del blazer
Aguerri Olamendi, Marta
Balcells Juní, Gemma
Bel Garcia, Laura
Sancho Ballestero, Cristina
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
Pangea Concept : la revolució del blazer |
| Títol variant: |
Pangea Concept : the blazer revolution |
| Data: |
2022 |
| Descripció: |
348 pag. |
| Resum: |
El treball consisteix en la creació d'una marca especialitzada en blazers. Es tracta d'una producció sostenible, que neix com a alternativa al fast-fashion, inspirada en la cultura de cada continent. El treball comprèn una investigació prèvia de la situació actual i històrica de cada continent, una investigació de mercat i una part de projecte. |
| Resum: |
El trabajo consiste en la creación de una marca especializada en blazers. Se trata de una producción sostenible, que nace como alternativa al fast-fashion, inspirada en la cultura de cada Continente. El trabajo comprende una investigación previa de la situación actual e histórica de cada continente, una investigación de mercado y una parte de proyecto. |
| Resum: |
The work consists of creating a brand specialized in blazers. It's about a sustainable production, which is born as an alternative to the fast-fashion, inspired by the culture of every continent. The work comprises a prior investigation of the current and historical situation of each continent, market research and a project. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
Moda ;
Moda sostenible ;
Slow-fashion ;
Blazer ;
Creació d'una marca ;
Sostenibilitat |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2022-10-26, darrera modificació el 2025-03-16