Pangea Concept : la revolución del blazer
Aguerri Olamendi, Marta
Balcells Juní, Gemma
Bel Garcia, Laura
Sancho Ballestero, Cristina
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Pangea Concept : la revolució del blazer
Títol variant: Pangea Concept : the blazer revolution
Data: 2022
Descripció: 348 pag.
Resum: El treball consisteix en la creació d'una marca especialitzada en blazers. Es tracta d'una producció sostenible, que neix com a alternativa al fast-fashion, inspirada en la cultura de cada continent. El treball comprèn una investigació prèvia de la situació actual i històrica de cada continent, una investigació de mercat i una part de projecte.
Resum: El trabajo consiste en la creación de una marca especializada en blazers. Se trata de una producción sostenible, que nace como alternativa al fast-fashion, inspirada en la cultura de cada Continente. El trabajo comprende una investigación previa de la situación actual e histórica de cada continente, una investigación de mercado y una parte de proyecto.
Resum: The work consists of creating a brand specialized in blazers. It's about a sustainable production, which is born as an alternative to the fast-fashion, inspired by the culture of every continent. The work comprises a prior investigation of the current and historical situation of each continent, market research and a project.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Moda ; Moda sostenible ; Slow-fashion ; Blazer ; Creació d'una marca ; Sostenibilitat



348 p, 91.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-26, darrera modificació el 2025-03-16



   Favorit i Compartir