Google Scholar: cites
Los errores de pronunciación de aprendientes checos de ELE y su potencial pedagógico en la formación de profesores
Rodríguez García, Cristina (Universidad Masaryk de Brno (República Txeca))

Títol variant: Els errors de pronunciació d'aprenents txecs d'espanyol com a llengua estrangera i el seu potencial pedagògic en la formació de professors
Títol variant: Pronunciation Errors of Czech Learners in Spanish as a Foreign Language and their Pedagogical Potential in Teacher Training
Data: 2022
Resum: Este artículo se ocupa de los errores segmentales y suprasegmentales que cometen los aprendientes checos de ELE. A partir del contraste entre el checo y el español desde el punto de vista fonético-fonológico, se explora hasta qué punto interfiere la lengua materna de los aprendientes en sus errores de pronunciación. Asimismo, se investiga la utilidad del análisis de tales errores en la formación de futuros profesores de ELE checos, dada la importancia de saber reconocer e identificar los errores para su corrección.
Resum: L'article s'ocupa dels errors segmentals i suprasegmentals d'aprenents txecs d'espanyol com a llengua estrangera. A partir del contrast entre el txec i l'espanyol des del punt de vista fonètic-fonològic, s'explora fins a quin punt interfereix la llengua materna dels aprenents quan cometen errors de pronunciació. A la vegada, s'investiga la utilitat de l'anàlisi d'aquests errors en la formació de futurs professors d'espanyol txecs, donada la importància de saber reconèixer i identificar aquests errors per tal de corregir-los.
Resum: This paper studies segmental and suprasegmental errors made by Czech learners of Spanish as a Foreign Language. By contrasting Czech and Spanish from a phonetic and phonological point of view, the paper explores to what extent the mother tongue of the learners interferes in their errors. It also investigates the usefulness of error analysis in the training of Czech teachers of Spanish, given the importance of knowing how to recognize and identify these errors in order to correct them.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Errors ; Pronunciation ; Spanish as a foreign language ; Teacher training ; Linguistics ; Errores ; Pronunciación ; ELE ; Formación de profesores ; Lingüística ; Pronunciació ; Espanyol com a llengua estrangera ; Formació de professors
Publicat a: Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 8 (2022) , p. 137-154 (Miscelànea) , ISSN 2462-3733

Adreça original: https://revistes.uab.cat/doblele/article/view/v8-rodriguez
DOI: 10.5565/rev/doblele.109


18 p, 793.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Doblele
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2022-12-20, darrera modificació el 2023-10-14



   Favorit i Compartir