Quins són els impactes dels vehicles privats motoritzats per a la societat i com es poden reduir aquests impactes? : El cas de SEAT Martorell
García Fernández, Marina
Etherington, John Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Títol variant: ¿Cuáles son los impactos de los vehículos privados motorizados para la sociedad y cómo se pueden reducir estos impactos? : El caso de SEAT Martorell
Títol variant: ¿Which are the impacts of private motorised vehicles on society anh how can they be reduced? : SEAT Martorell case
Data: 2022
Resum: L'ús massiu del vehicle privat motoritzat a l'hora de desplaçar-se a centres de treball, sumat a altres factors, provoca diverses problemàtiques relacionades amb la mobilitat i l'accessibilitat en determinades àrees com polígons industrials.
Resum: El uso masivo del vehículo privado motorizado en el momento de desplazarse a centros de trabajo, sumado a otros factores, provoca varias problemáticas relacionadas con la movilidad y la accesibilidad en determinadas áreas como polígonos industriales.
Resum: The massive use of private motorised vehicles when commuting to work, together with other factors, causes several problems related to mobility and accessibility in certain areas such as industrial estates.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Ciència política i gestió pública [2500259]
Pla d'estudis: Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Vehicle privat motoritzat ; Mobilitat ; Accessibilitat ; Sostenibilitat ; Polígon industrial ; Urbanisme ; Transport públic ; Vehículo privado motorizado ; Movilidad ; Accesibilidad ; Sostenibilidad ; Polígono industrial ; Urbanismo ; Transporte público ; Private motorised vehicle ; Mobility ; Accessibility ; Sustainability ; Industrial estate ; Urban planning ; Public transport



TFG
44 p, 1.1 MB

Resum executiu
141.1 KB

Pòster
818.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia. TFG

 Registre creat el 2023-03-07, darrera modificació el 2023-10-08



   Favorit i Compartir