![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials didàctics > Recursos docents > Exchange of constructive feedback in face-to-face flipped classroom |
Títol variant: | Intercambio de feedback constructivo en el aula invertida presencial |
Data: | 2023 |
Resum: | El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). El patró base (FLeD meta pattern) busca oferir indicacions per a dissenyar escenaris d'aprenentatge basats en l'aula invertida efectius. D'aquest se'n deriven tres: 1) "Self-regulation and prior preparation in online flipped classrooms" en el que s'ofereixen indicacions per a un ensenyament en línia altament flexible, 2) "Team regulation and management in blended flipped classrooms" en el que es donen solucions per a una flexibilitat mitja en l'ensenyament semi presencial, i 3) "Exchange of constructive feedback in face-to-face flipped classroom" en el que s'orienta sobre l'aplicació de l'aula invertida amb certa flexibilitat en l'ensenyament presencial. Finalment, es proporciona un glosari de termes emprats en els patrons. |
Nota: | Els patrons i glossari FLeD pertanyen al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu). Volem agrair als membres del projecte la revisió dels patrons així com als i les validadores per la seva inestimable contribució, en concret: Alessia Scarinci (Università degli Studi di Bari), Anna Serbati i Daniele Agostini (Università di Trento), Davinia Hernández-Leo, Laia Albó, Marc Beardsley (Universitat Pompeu Fabra), Kenan Dikilitas i Abdelnour Alhourani (University of Stavanger), Lina Morgado, Ana Paula Afonso, Claúdia Gomes (Universidade Aberta), Pilar Pineda (Universitat Autònoma de Barcelona), Roumiana Peytcheva-Forsuth, Lyubka Alexieva, Veronica Racheva, Blagovesna Yovkova (Sofia University). |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Anglès, castellà i català |
Col·lecció: | FLeD project |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Matèria: | FLeD project ; Aula invertida ; Ensenyament efectiu ; Preparació prèvia ; Autoregulació ; Aprenentatge col·laboratiu ; Feedback constructiu ; Effective feedback exchange ; In-class flipped ; Learning goals ; Self-reflection and reflection ; Active engagement ; Plan of action ; Intercambio efectivo de feedback ; Objetivos de aprendizaje ; Autorreflexión y reflexión ; Participación activa ; Plan de acción |
English (2023) 11 p, 358.4 KB |
English (2024) 13 p, 441.9 KB |
Català 14 p, 438.1 KB |
Español (2023) 12 p, 392.6 KB |
Español (2024) 20 p, 1.3 MB |
Italiano 13 p, 460.0 KB |
português 13 p, 480.1 KB |
български 14 p, 479.1 KB |