dir.
Publicació: |
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002 |
Descripció: |
112 pag. |
Resum: |
This master's dissertation reviews the bibliography on the matter of native and non-native teachers of languages and provides details of an exploratory study carried out on students' perceptions of the native/non-native teacher distinction through a questionnaire. |
Resum: |
Aquesta tesina revisa la bibliografia existent sobre el tema de professorat nadiu i no nadiu de llengües i proporciona detalls d'un estudi fet a través d'un qüestionari sobre les percepcions dels estudiants entorn a les diferències entre el professorat nadiu i no nadiu. |
Nota: |
Doctorat en Didàctica de la llengua i la literatura (152) - Ciències Humanes (2903) |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. |
Llengua: |
Anglès |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
English as a foreign language ;
Native and non-native teachers ;
English as a lingua franca ;
Students' perceptions ;
Questionnaire ;
Anglès com a llengua estrangera ;
Professorat nadiu i no nadiu ;
Anglès com a llengua franca ;
Percepcions dels estudiants ;
Qüestionari |