The Native/Non-Native Dichotomy in the Teaching of Foreign Languages : a Study of EFL Students' Perceptions
Prats Carreras, Sònia
Nussbaum, Luci, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials

Publicació: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
Descripció: 112 pag.
Resum: This master's dissertation reviews the bibliography on the matter of native and non-native teachers of languages and provides details of an exploratory study carried out on students' perceptions of the native/non-native teacher distinction through a questionnaire.
Resum: Aquesta tesina revisa la bibliografia existent sobre el tema de professorat nadiu i no nadiu de llengües i proporciona detalls d'un estudi fet a través d'un qüestionari sobre les percepcions dels estudiants entorn a les diferències entre el professorat nadiu i no nadiu.
Nota: Doctorat en Didàctica de la llengua i la literatura (152) - Ciències Humanes (2903)
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: English as a foreign language ; Native and non-native teachers ; English as a lingua franca ; Students' perceptions ; Questionnaire ; Anglès com a llengua estrangera ; Professorat nadiu i no nadiu ; Anglès com a llengua franca ; Percepcions dels estudiants ; Qüestionari



113 p, 711.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2023-06-14, darrera modificació el 2025-02-12



   Favorit i Compartir