visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Informes de projectes > Implementing evidence-informed practice for school inclusion - Guidelines for policymakers |
Publicació: | Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2023 |
Resum: | This resource package includes guidelines that school leaders and policymakers at various levels of the educational system should consider when planning educational processes and change, and we urge them to maintain and strengthen their efforts in providing all students with meaningful access to the full range of opportunities education should offer. |
Nota: | Ajuts: This document was written under the framework of the Project 'Evidence-Informed Practice for School Inclusion [EIPSI] (2020-1-ES01-KA201-082328)'. Project funded under the Erasmus+ Strategic Partnership Program |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Anglès |
Document: | Informe |
Matèria: | Evidence-Informed Practice ; School ; Inclusion ; Teachers ; Primary schools ; Secondary Schools ; Educational policy |
Català 27 p, 609.1 KB |
English 24 p, 657.3 KB |
Español 28 p, 580.0 KB |
Nederlands 24 p, 748.0 KB |
Română 26 p, 1.4 MB |
Slovenščina 22 p, 553.6 KB |