Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828]
Gonzalez Martin, Cristina
Gassull Bustamante, Cecilia
Carrillo, Carmen (Carrillo Aguilera)
Rey Garegnani, Mauricio
Ortin Lozano, Ruth
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Título variante: Educational Strategies and Resources for Music Teachers
Título variante: Estrategias y Recursos Educativos para el Profesorado de Música
Fecha: 2023-24
Resumen: Comprendre les claus de la recerca en educació musical per generar recursos, avançar, innovar i transferir coneixement. Aprofundir sobre la pràctica docent i els recursos en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: la didàctica, les TIC, l'educació emocional i la veu. Conèixer i elaborar recursos didàctics en relació a les tres grans competències de l'àrea de música (escoltar, interpretar i crear). Prendre consciència de la importància dels mediadors, del context, del guiatge del docent, i del repertori en l'ensenyament-aprenentatge de la música. Analitzar bones pràctiques d'ensenyament-aprenentatge online en el context de l'educació musical. 1 Analitzar bones pràctiques d'ensenyament-aprenentatge online en el context de l'educació musical. Analitzar diversos recursos d'educació musical a partir de la utilització de les TIC. Conèixer recursos per relacionar les dimensions de la competència musical amb les competències emocionals de l'alumnat. Prendre consciència de la importància del treball emocional per al desenvolupament integral de l'alumnat a classe de música. Conscienciar i conèixer la funció de la veu com a eina de comunicació en la pràctica docent. Analitzar les característiques d'una bona actitud corporal en una fonació eficient i sana.
Resumen: - Understand the keys to research in music education to generate resources, advance, innovate and transfer knowledge. - Learn more about teaching practice and resources in different fundamental areas of music education: didactics, ICT, emotional education and voice. - Know and develop didactic resources in relation to the three main skills in the area of music (listening, interpreting and creating). - Become aware of the importance of mediators, the context, the guidance of the teacher, and the repertoire in the teaching-learning of music. 1 the teaching-learning of music. - Analyze good online teaching-learning practices in the context of music education. - Analyze various musical education resources based on the use of ICT. - Know resources to relate the dimensions of musical competence with the emotional competences of students. - Become aware of the importance of emotional work for the integral development of students in music class. - Raise awareness and know the function of the voice as a communication tool in teaching practice. - Analyze the characteristics of a good body attitude in efficient and healthy phonation.
Resumen: - Comprender las claves de la investigación en educación musical para generar recursos, avanzar, innovar y transferir conocimiento. - Profundizar sobre la práctica docente y los recursos en distintos ámbitos fundamentales de la educación musical: la didáctica, las TIC, la educación emocional y la voz. - Conocer y elaborar recursos didácticos en relación con las tres grandes competencias del área de música (escuchar, interpretar y crear). - Tomar conciencia de la importancia de los mediadores, del contexto, de la guía del docente, y del repertorio en la enseñanza-aprendizaje de la música. 1 en la enseñanza-aprendizaje de la música. - Analizar buenas prácticas de enseñanza-aprendizaje online en el contexto de la educación musical. - Analizar distintos recursos de educación musical a partir de la utilización de las TIC. - Conocer recursos para relacionar las dimensiones de la competencia musical con las competencias emocionales del alumnado. - Tomar conciencia de la importancia del trabajo emocional para el desarrollo integral del alumnado en clase de música. - Concienciar y conocer la función de la voz como herramienta de comunicación en la práctica docente. - Analizar las características de una buena actitud corporal en una fonación eficiente y sana.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [4312637]
Plan de estudios: Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 118.7 KB

Anglès
7 p, 117.0 KB

Castellà
7 p, 117.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2023-07-14, última modificación el 2023-10-27



   Favorit i Compartir