Data: |
2023 |
Resum: |
Des d'una perspectiva interseccional, s'analitzen els factors institucionals, contextuals i individuals que influeixen sobre el procés d'integració social de la joventut refugiada i sol·licitant d'asil (12-24 anys) a Catalunya (Espanya), visibilitzant les desigualtats socials i les opressions estructurals que generen formes múltiples de vulnerabilitat interseccional. S'implementa una metodologia etnogràfica multimodal que prioritza els mètodes visuals participatius. |
Resum: |
Desde una perspectiva interseccional, se analizan los factores institucionales, contextuales e individuales que influyen sobre el proceso de integración social de la juventud refugiada y solicitante de asilo (12-24 años) en Cataluña (España) visibilizando las desigualdades sociales y las opresiones estructurales que generan formas múltiples de vulnerabilidad interseccional. Se implementa una metodología etnográfica multimodal que prima los métodos visuales participativos. |
Resum: |
From an intersectional perspective, we analize the institutional, contextual and individual factors that influence the social integration process of young refugees and asylum seekers (12-24 years) in Catalonia (Spain), highlighting social inequalities and structural oppressions that generate multiple forms of intersectional vulnerability. We implemented a multimodal ethnographic methodology that emphasizes participatory visual methods. |
Nota: |
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Educació |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.  |
Llengua: |
Castellà |
Col·lecció: |
Programa de Doctorat en Educació |
Document: |
Tesi doctoral ; Text ; Versió publicada |
Matèria: |
Joves refugiats ;
Jóvenes refugiados ;
Young refugees ;
Vulnerabilitat interseccional ;
Vulnerabilidad interseccional ;
Intersectional vulnerability ;
Educació i inserció laboral ;
Educación e inserción laboral ;
Education and employment ;
Ciències Socials |