Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 1: Consulta de materials
Mora Malo, Enrico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)

Data: 2023
Resum: L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinari de 14 professores i professors, hem generat exemples d'estratègies de personalització d'aprenentatges diferents en contextos d'aula invertida.
Nota: Document derivat del projecte Re-flip finançat per la convocatòria d'ajuts per a projectes d'innovació i de millora de la qualitat docent 2022.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Re-Flip
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Reflip ; Aula invertida ; Regulació de l'aprenentatge ; Estratègies docents ; Personalització en l'aprenentatge ; Exemples



3 p, 263.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2023-07-21, darrera modificació el 2024-03-15



   Favorit i Compartir