Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 6: Usos temps de dedicació
Noguera, Ingrid 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
| Data: |
2023 |
| Resum: |
L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinari de 14 professores i professors, hem generat exemples d'estratègies de personalització d'aprenentatges diferents en contextos d'aula invertida. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Llengua: |
Català |
| Col·lecció: |
Re-Flip |
| Document: |
Objecte d'aprenentatge |
| Matèria: |
Aula invertida ;
Regulació de l'aprenentatge ;
Estratègies docents ;
Personalització en l'aprenentatge ;
Exemples |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics >
Recursos docents
Registre creat el 2023-07-21, darrera modificació el 2023-07-28