Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action
Moore de Luca, Emilee, ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Vallejo Rubinstein, Claudia, ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Morodo, Andy
Herrera, Almudena
Deal, Mandy
Zhang, Miaomiao ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
Llompart Esbert, Julia ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
Hawkins, Margaret R. ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
Pratginestós, Cèlia ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
Masats, Dolors ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
Corona, Victor ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
Solans, Jorge
Dooly Owenby, Melinda ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
Borràs, Eulàlia
Publicació: |
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021 |
Descripció: |
172 pag. |
Resum: |
This volume reports on the main results of the research project Inclusive epistemologies and practices of out-of-school English learning. The study reacts to low attainment levels in English as a foreign language among socioeconomically disadvantaged youth. The contributors to this volume research teenagers' existing practices of using and learning English out of school time and implement new, inclusive, nonformal English language educational initiatives. They evaluate the impact of the nonformal English language educational initiatives implemented and support their sustainability and transferability. The project embeds collaborative and arts-based methods into its methodology, fostering inclusive and creative educational practices and ways of knowing. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. ![Creative Commons](/img/licenses/by.ico) |
Llengua: |
Anglès |
Col·lecció: |
Foreign Language Teaching in Europe ; 19 |
Document: |
Llibre |
Matèria: |
Foreign language ;
Youth ;
Collaboration ;
Creativity ;
Action ;
Activism ;
Nonformal education ;
Informal education |
ISBN: |
978-3-631-86226-1 |
DOI: 10.3726/b18699
El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions >
Llibres
Registre creat el 2023-07-28, darrera modificació el 2023-10-02