La investigación como autoaprendizaje colectivo : el profesorado como agente principal del cambio para la escuela inclusiva
Martín Bris, Mario (Universidad de Alcalá)
Rayón Rumayor, Laura (Universidad de Alcalá)
Alcaide Spirito, Carmen (Universidad de Alcalá)
Muñoz Martínez, Yolanda (Universidad de Alcalá)
Congreso Internacional EDO (1er : 2010 : Barcelona, Catalunya)

Publicació: Las Rozas (Madrid): Wolters Kluwer Educación, 2010
Resum: La visión que sobre la diversidad tiene la perspectiva de la Inclusión Educativa es de riqueza, una estrategia que los docentes pueden usar para mejorar y apoyar el aprendizaje de todos, no se percibe como un problema a resolver; sobre todo cuando tiene que ver con la diversidad cultural, y las posibilidades que esta circunstancia puede ofrecer en el quehacer diario de una Escuela.
Nota: Contribució inclosa al CD-ROM que acompanya al llibre 'Nuevas estrategias formativas para las organizaciones'. Dins l'Índex del CD-ROM, correspon a l'Apartat E: 'La Autoformación', Capítol IX: 'La Autoformación en el sistema educativo', Núm 3.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Col·lecció: Congreso Internacional EDO
Document: Comunicació de congrés ; Capítol de llibre
Publicat a: Nuevas estrategias formativas para las organizaciones, : 2010, ISBN 978-84-7197-964-3



10 p, 144.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2023-10-11, darrera modificació el 2025-03-29



   Favorit i Compartir