La credibilitat en comunicacions de crisis 2.0 : una anàlisi de la percepció de la credibilitat a través llenguatge corporal en "vídeos disculpa" de Youtubers
Pérez Farré, Abril
Vinyals Ros, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La credibilidad en comunicaciones de crisis 2.0 : un análisis de la percepción de la credibilidad a través lenguaje corporal en "videos disculpa" de Youtubers
Títol variant: Crisis communications credibility 2.0 : an analysis of credibility through body language in Youtubers' "apology videos"
Data: 2023
Descripció: 65 pag.
Resum: La comunicació en línia ha experimentat una autèntica revolució en l'última dècada, i en particular, la plataforma YouTube ha emergit com un dels canals de comunicació més importants. En aquest context, els Youtubers han guanyat gran popularitat i, en moltes ocasions, han hagut de fer front a situacions de crisis que han requerit disculpes públiques. El present treball de final de grau té com a objecte d'estudi la credibilitat dels vídeos de disculpes de diversos Youtubers i analitzar els factors de la comunicació no verbal que influeixen en ella.
Resum: La comunicación en línea ha experimentado una auténtica revolución en la última década, y en particular, la plataforma YouTube ha emergido como uno de los canales de comunicación más importantes. En este contexto, los Youtubers han ganado gran popularidad y, en muchas ocasiones, han tenido que hacer frente a situaciones de crisis que han requerido disculpas públicas. El presente trabajo de final de grado tiene como objeto de estudio la credibilidad de los videos de disculpas de varios Youtubers y analizar los factores de la comunicación no verbal que influyen en ella.
Resum: Online communication has undergone a real revolution in the last decade, and in particular, the YouTube platform has emerged as one of the most important communication channels. In this context, Youtubers have gained great popularity and, on many occasions, have had to face crisis situations that have required public apologies. The aim of this final thesis is to study the credibility of apology videos of several Youtubers and to analyze the factors of nonverbal communication that influence it.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Treball final de grau
Matèria: Comunicació no verbal ; Credibilitat ; Comunicació de crisi ; Youtubers ; Account Aceptance



65 p, 6.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-08, darrera modificació el 2023-11-12



   Favorit i Compartir