Rebranding de La Nit de Calafell : viajando al pasado para progresar en el futuro
Pujol Corrales, Núria
Balbuena Palacios, Maria Leonor dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Rebranding de La Nit de Calafell : viatjant al passat per progressar en el futur
Títol variant: Rebranding La Nit de Calafell : travelling to the past in order to improve the future
Data: 2023
Descripció: 130 pag.
Resum: La Nit de Calafell és un bar familiar que va ser creat amb il·lusió fa un parell d'anys, però que no ha donat els resultats que els seus amos esperaven. A través d'aquesta proposta de rebranding, s'analitzen els possibles punts de millora del negoci, i es crea una nova proposta d'imatge corporativa i de funcionament per a la millora del seu rendiment.
Resum: La Nit de Calafell es un bar familiar que fue creado hace un par de años con ilusión, pero que no ha dado los resultados que sus dueños esperaban. A través de esta propuesta de rebranding, se analizan los posibles puntos de mejora del negocio, y se crea una nueva propuesta de imagen corporativa y de funcionamiento para la mejora de su rendimiento.
Resum: La Nit de Calafell is a family run bar that was created a few years ago, but that has not given the results that their owners expected. Through this rebranding proposal, possible improvement points are analized, and a new corporate image is proposed aswell as some changes in operation in order to improve the bar's efficiency.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Rebranding ; Branding gastronòmic ; Bar ; Cocteleria



130 p, 68.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-14, darrera modificació el 2025-12-09



   Favorit i Compartir