L'avaluació de l'ensenyament de les ciències
Geli de Ciurana, Anna Maria 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Data: |
1990 |
Resum: |
En las páginas siguientes se revisan algunos de los programas de Evaluación de la Enseñanza de las Ciencias que han tenido mayor incidencia en la evolución histórica de esta Brea de conocimiento. Hasta los años 70, el enfoque de la evoluación de las ciencias era, esencialmente, memorístico. A partir de los años 80 surgen propuestas más interesantes, que plantean con especial interés la evaluación de las actividades prácticas. |
Resum: |
This paper offers a review of Science assessment activity during the last years. Until the late 1970s or thereabouts, the major emphasis in most cognitive assessment activity in science was the recall of knowledge. In the 1980s more interesting developments are underway, withgreater attention than before being paid to the assessment of intel·lectual and practical skills and abilities. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Educar, N. 17 (1990) p. 141-158, ISSN 2014-8801 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/42237
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v17-geli
DOI: 10.5565/rev/educar.522
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
EducarArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2008-09-09, darrera modificació el 2022-05-27