Google Scholar: cites
Concepciones erróneas en matemáticas. Revisión y evaluación de las investigaciones
Río Sánchez, José del (Universidad de Salamanca. Instituto Universitario de Ciencias de la Educación)

Data: 1990
Resum: En este artículo se revisan las investigaciones sobre las concepciones erróneas que poseen los estudiantes de Enseñanza Primaria y Enseñanza Secundaria acerca de los principales temas del curriculum de matemáticas. Se evalúan y se formulan sugerencias para posteriores trabajos.
Resum: This article examines research in to the erroneous conceptions the students in Primary and Secondary Education have about the principal subjects in the mathematics programme. These conceptions are evaluated and suggestions are made for further studies.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Educar, N. 17 (1990) p. 205-219, ISSN 2014-8801

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/42240
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v17-del-rio
DOI: 10.5565/rev/educar.525


15 p, 403.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-09-09, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir