Google Scholar: cites
Epistemologia de l'educació moral
Mèlich i Sangrà, Joan Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)

Data: 1988
Resum: La pregunta fundamental de la epistemología de la educación moral podría ser: ¿existe un fundamento último (Grund) del discurso sobre educación moral? El autor pasa revista al racionalismo epistemológico, el cual intenta descubrir en la Razón la base de la argumentación moral. Pero, dada que esta tendencia posee unas importantes contradicciones, el autor se inclina por una epistemología de la educación moral en la línea de la geisteswissenschaftliche Pädagogik.
Resum: The fundamental question of the Epistemology of the moral education could be: Does it exist a last foundation (Grund) of the discourse upon moral Education? The author reviews the epistemological Racionalisrn, which tries to discover in the reason the base of the moral argumentation. But, seem that this tendency has some important contradictions, the author prefers an Epistemology of the moral education as the one seen in: geisteswissenschaftliche Pädagogik.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Educar, N. 14-15 (1988) p. 189-202, ISSN 2014-8801

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/42222
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v14-15-melich
DOI: 10.5565/rev/educar.552


14 p, 434.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-09-10, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir