El método científico aplicado a la investigación en comunicación social
Igartua, Juan-José (Universidad de Salamanca)
Humanes, Mª Luisa (Universidad Rey Juan Carlos)

Títol variant: El mètode científic aplicat a la investigació en comunicació social
Data: 2004
Resum: En esta lección los autores pretenden ofrecer una visión general sobre la aplicación del método científico a la investigación de los fenómenos que forman el vasto ámbito de la comunicación social, centrado concretamente en las técnicas de investigación cuantitativas. […].
Resum: En aquesta lliçó els autors pretenen oferir una visió general sobre l'aplicació del mètode científic a la investigació dels fenòmens que formen el vast àmbit de la comunicació social, centrat concretament en les tècniques d'investigació quantitatives. […].
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà i català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Lecciones del Portal de la Comunicación, (1 Abril 2004) , ISSN 2014-0576



12 p, 759.0 KB

Català
12 p, 769.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2024-03-15, darrera modificació el 2024-05-31



   Favorit i Compartir