visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > L'ús de models de formació triàdics per a la millora de la formació dels estudiants del Grau d'Educació Primària : |
Data: | 2016 |
Resum: | Es presenta un model innovador de formació inicial de mestres de primària desenvolupat per la UAB i el CESIRE de la Generalitat de Catalunya. Es tracta d'un model de formació triàdic basat en les comunitats d'aprenentatge que promou el desenvolupament de la competència dels estudiants del grau d'Educació Primària en anglès per a l'ensenyament integrat de la ciència indagadora i la llengua estrangera en escoles innovadores. |
Resum: | This paper presents a pre-service primary teacher development program developed by the Autonomous University of Barcelona and the CESIRE of the Catalan Government. It is a triadic partnership based on learning communities that promotes the development of the competence of the students of the Primary Education Degree that the UAB offers in English to work in inquiry based science and foreign language integrated learning contexts in innovative schools. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Formació del professorat ; Model de formació triàdic ; Ciència indagadora ; Didàctica de les ciències ; CLIL ; Comunitats d'aprenentatge ; Teacher education ; Triadic partnership ; Inquiry Based Science Education (IBSE) ; Science Education ; Learning communities |
Publicat a: | Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016) , ISSN 2385-6203 |
7 p, 463.4 KB |