|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Materials didàctics > Recursos docents > Guia per implementar l'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) a la UAB |
| Data: | 2024- |
| Resum: | Aquesta guia és un instrument pràctic pel PDI de la UAB que vol implementar l'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) en la seva docència. Conté un llistat de punts clau a tenir en compte en les diferents fases del procés, material informatiu, i enllaços d'interès. L'entrada inclou també les planelles ABR-Design Thinking, un instrument que acompanya els grups de treball en la definició, investigació i resolució de reptes, fent servir eines del Design Thinking". |
| Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
| Llengua: | Català i anglès |
| Col·lecció: | Aprenentatge basat en reptes ; ECIU University ; The European Consortium of Innovative Universities |
| Document: | Objecte d'aprenentatge |
| Matèria: | The European Consortium of Innovative Universities ; ECIU University |
Guia català 2025 17 p, 4.3 MB |
Guia anglès 2025 17 p, 4.1 MB |
Guia 2024 14 p, 3.4 MB |
Taller llarg 2024 2 p, 1.3 MB |
Activitats 2024 2 p, 1.6 MB |