Guia per implementar l'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) a la UAB
Blanch Gelabert, Sílvia ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Franco Puntes, Daniel ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
Redondo, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals)
Ronzoni, Myra (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals)
Data: |
2024 |
Resum: |
Aquesta guia és un instrument pràctic pel PDI de la UAB que vol implementar l'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) en la seva docència. Conté un llistat de punts clau a tenir en compte en les diferents fases del procés, material informatiu, i enllaços d'interès. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. ![Creative Commons](/img/licenses/by-nc-sa.ico) |
Llengua: |
Català |
Col·lecció: |
Aprenentatge basat en reptes |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
Matèria: |
The European Consortium of Innovative Universities ;
ECIU University |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics >
Consorci Europeu d'Universitats Innovadores (ECIU)Materials didàctics >
Recursos docents
Registre creat el 2024-05-08, darrera modificació el 2024-05-13