Pautes i orientacions del treball de la Competència Digital Metodològica en els estudis d'Educació
Prats, Miquel Àngel (Universitat Ramon Llull. Blanquerna)
Ojando, Elena Sofia (Universitat Ramon Llull. Blanquerna)
Mercader, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Sánchez i Valero, Joan-Anton (Universitat de Barcelona)
Estebanell, Meritxell (Universitat de Girona)
Guitert Catasús, Montse (Universitat Oberta de Catalunya)
Palau, Ramon (Universitat Rovira i Virgili)
Marimon-Martí, Marta (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)

Data: 2022
Descripció: 48 pag.
Resum: A la societat dels començaments del segle XXI, caracteritzada com a societat del coneixement, l'educació no pot romandre aliena als ritmes del canvi actual, per la qual cosa la innovació constitueix una de les seves tasques principals i prioritàries. És obvi que un dels canvis i innovacions més profunds que hem experimentat aquests darrers anys ha vingut de la mà de les tecnologies digitals. Per tant, l'escola, si el que vol és preparar per a la vida real a curt, mitjà i llarg termini, no pot quedar al marge de l'ecosistema mediàtic i informacional actual: els mitjans digitals són decisius i ja són una part indissociable de la vida.
Ajuts: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2017ARMIF00016
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Objecte d'aprenentatge ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Competencia digital docent ; Pautes ; Tecnologia ; Innovació



48 p, 1.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2024-06-13, darrera modificació el 2025-06-19



   Favorit i Compartir