dir.
Publicació: |
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 |
Descripció: |
37 pag. |
Resum: |
During the decade of the 2010s, numerous aesthetics emerged on the new social media platforms. One of the most prominent was the Sad Girl Aesthetic, which glorified female sadness alongside other self-destructive tendencies. To understand the 2010s movement and the hidden message these girls enclosed in their sadness, Sofia Coppola's debut film, The Virgin Suicides (1999), will be analyzed since it was one of the shared interests amongst the Sad Girl community. |
Resum: |
Durant la dècada dels anys 2010 van sorgir nombroses "aesthetics" a les noves xarxes socials. Una de les més conegudes va ser la de la "Sad Girl Aesthetic", que glorificava la tristesa femenina juntament amb altres tendències autodestructives. Per tal d'entendre el moviment de la dècada dels 2010, i el missatge ocult que aquestes noies van amagar rere la seva tristesa, s'analitzarà la primera pel·lícula de Sofia Coppola, Les verges suïcides (1999), ja que era un dels interessos comuns dins d'aquesta comunitat. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Anglès |
Titulació: |
Estudis anglesos [2504212] |
Pla d'estudis: |
Grau en Estudis Anglesos [1482] |
Document: |
Treball final de grau |
Matèria: |
Sad Girl Aesthetic ;
The Virgin Suicides ;
Sofia Coppola ;
Femininity ;
Girlhood ;
Gender ;
Social Media ;
Sad Girl ;
Feminidades ;
Género ;
Las vírgenes suicidas ;
Redes sociales ;
Feminitats ;
Gènere ;
Les verges suïcides ;
Xarxes socials |