Peer Interaction for Vocabulary Acquisition : Lexical Language Related Episodes in ESL/EFL Context
Romero Vargas, Lysbeth Natalia
Capdevila i Batet, Montserrat, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024
Descripció: 36 pag.
Resum: Over the years, various theories such as the Input, Interaction and Output Hypothesis have emerged to further comprehend language development. Inspired by these hypotheses, an innovative approach known as Peer Interaction (PI) was developed to aid in the acquisition process. Because of this, this dissertation illustrates the benefits and effectiveness of this PI and focuses on the production of Lexical Language Related Episodes for the acquisition of vocabulary in the context of English as a Second/Foreign Language (ESL/EFL). Furthermore, it presents a compilation of lexically-based tasks since they may be useful to widen ESL/EFL learners' mental lexicon.
Resum: Al llarg dels anys, han sorgit diverses teories com la hipòtesi d'Entrada, Interacció i Sortida per comprendre millor el desenvolupament del llenguatge. Inspirat per aquestes hipòtesis, es va desenvolupar un mètode innovador anomenat Interacció entre Iguals (II) per ajudar en el procés d'adquisició. Per això, aquesta tesi il·lustra els beneficis i l'eficàcia de II i es centra en la producció d'episodis relacionats amb el llenguatge lèxic per a l'adquisició de vocabulari en el context de l'anglès com a segona llengua/llengua estrangera (ASL/ALE). A més, presenta una recopilació de tasques basades en el lèxic, ja que poden ser útils per ampliar el lèxic mental dels estudiants d'ASL/ALE.
Resum: A lo largo de los años, han surgido diversas teorías como la hipótesis de Entrada, Interacción y Salida para comprender mejor el desarrollo del lenguaje. Inspirado por estas hipótesis, se desarrolló un método innovador llamado Interacción entre Iguales (II) para ayudar en el proceso de adquisición. Por eso, esta tesis ilustra los beneficios y la eficacia de II y se centra en la producción de episodios relacionados con el lenguaje léxico para la adquisición de vocabulario en el contexto del inglés como segunda lengua/lengua extranjera (ASL/ALE). Además, presenta una recopilación de actividades basadas en el léxico, ya que pueden ser útiles para ampliar el léxico mental de los estudiantes de ASL/ALE.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis Anglesos [2504212]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [1482]
Document: Treball final de grau
Matèria: Peer Interaction ; Vocabulary ; English as a Second/Foreign Language ; Interacció entre Iguals ; Vocabulari ; Anglès com a segona llengua/llengua estrangera ; Interacción entre iguales ; Vocabulario ; Inglés como segunda lengua/lengua extranjera



37 p, 586.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2024-07-19, darrera modificació el 2025-07-19



   Favorit i Compartir