Analyzing Study Abroad Experiences through the Narratives of Adolescent English Learners
Solé Cosialls, Neus
Codó, Eva, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024
Descripció: 37 pag.
Resum: This thesis focuses on the narratives of four adolescent English learners that have taken part in study abroad experiences. It aims to uncover how the teenagers describe their lived experiences and how do these shape their socialization opportunities, linguistic experiences, and adjustment as they return home. The analysis reveals that the type of accommodation significantly affects the students' socialization opportunities. The adolescents also report that, although they face linguistic challenges, their English proficiency improves after their stays. Returning home also proves to be a complex process for the students, as it involves academic challenges and both personal and social changes.
Resum: Aquesta tesi es centra en les narratives de quatre adolescents estudiants d'anglès que han participat en experiències d'estudi a l'estranger. L'objectiu és descobrir com els adolescents descriuen les seves experiències i com aquestes afecten les seves oportunitats de socialització, experiències lingüístiques, i adaptació al tornar a casa. L'anàlisi revela que el tipus d'allotjament afecta significativament les oportunitats de socialització dels estudiants. Els adolescents també declaren que, malgrat trobar-se dificultats lingüístiques, el seu domini en anglès millora després de les estades. Tornar a casa també és un procés complex, ja que implica dificultats acadèmiques i canvis tant personals com socials.
Resum: Esta tesis se centra en las narrativas de cuatro adolescentes estudiantes de inglés que han participado en experiencias de estudio en el extranjero. El objetivo es descubrir cómo los adolescentes describen sus experiencias y cómo estas afectan sus oportunidades de socialización, experiencias lingüísticas, y adaptación al volver a casa. El análisis revela que el tipo de alojamiento afecta significativamente las oportunidades de socialización de los estudiantes. Los adolescentes también declaran que, aún encontrándose dificultades lingüísticas, su dominio del inglés mejora tras sus estancias. Volver a casa resulta ser un proceso complejo, con dificultades académicas y cambios tanto personales como sociales.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis Anglesos [2504212]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [1482]
Document: Treball final de grau
Matèria: Study abroad ; ESA ; Immersion ; English language skills ; Educational mobility ; Language learning



38 p, 497.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2024-07-19, darrera modificació el 2025-07-19



   Favorit i Compartir